מוצרי איפור יומיומיים שיכולים להפוך אותך לדיווה מדהימה

אם נאמר לך פעמים רבות על ידי הבוס ג’רזי נבחרת גרמניה בכדורגל שלך בעבודה או בקולג ‘על ידי הרשויות שהאיפור שלך היה חזק מדי, רוב הסיכויים שזה היה. עכשיו אין צורך להתייאש, שכן יש לנו חמישה מוצרי איפור יומיומיים בהם תוכלו להשתמש בכדי להביא לזוהר טבעי וגלאם לפנים ולאישיותכם המקסימים. והחלק הטוב ביותר הוא שאף אחד אפילו לא היה יודע.
יסודות איפור לאיפור טבעי יומיומי
התבונן בחמשת המוצרים שאנו מזכירים במדריך המיני כיצד לגרום לאיפור הטבעי למראה נכון.

הדרכה מיני בנושא איפור טבעי
במדריך מיני זה, מלבד לספר לך את הצעדים כיצד להשיג את סצנת האיפור הטבעית באמצעות חמישה מוצרי איפור יומיומיים, היינו גם נגיד לך כיצד להשתמש גם ביסודות האיפור. המשך לקרוא בבקשה!

5 מוצרי איפור מובילים שתצטרך
אנו מתחילים בניקוי, חיטוב ולחות על העור. לאחר מכן האיפור היומיומי הראשון בו היינו משתמשים הוא פריימר, המסייע להכנת העור לאיפור. זה גם עוזר להחליק את העור ומאפשר לפיגמנטים לאיפור להתמזג גם בגוון העור. פריימרים אינם מאפשרים להצטבר שמן לקרות ויכולים לעזור גם למלא קמטים. קח שתי טיפות ומרוח פריימר סביב הפנים כמו שהיית קרם הלחות שלך.

האיפור הבא חיוני יהיה הבסיס, שאמור להיות הקרוב ביותר לגוון העור שלך. השתמש בטיפה או שתיים בעזרת מברשת יסוד והחל באופן שווה מהמצח אל הלחיים, האף גם לסנטר ולאזור הצוואר. מיזוג הוא המפתח כאן, וזו הסיבה שהיינו מדכאים ספוג ומערבבים את הבסיס גם לעור וקו השיער. זה עוזר לאזן את גוון העור ומפסיק גם את הצטברות הנפט.
[SC: בינוני]

לאחר הגדרת הקרן ותושלם, אנו נשתמש כעת בקונסילר שהם מגורים. ללכת קל מדי עם הקונסילר היה מברר שהשתמשת באיפור. עיין בפוסטים שלנו על איזה קונסילר מסתיר אילו בעיות, כך שתדע באיזה מהן להשתמש ואיך לשלב אותו באופן שווה לעור.

סומק חשוב להביא זוהר בריא גם ללחי, לצורה ולהגדרה. שקול סומק מעל ברונזרים כדי לעבור זוהר לחי סומק מאוד סומק. אל תחייך כשאתה מורח את הסומק, אלא תמצץ את לחייך ותחיל אותו מעצמות הלחיים לאזור המקדש בפנים. השתמש רק בסומק שמנת ומערבב אותו, מכיוון שסומק כוח גורם לפנים להיראות ישנות ומזדקנות.

מה עם העיניים?
לעיניים, אנו מתחילים בשטיפת עפעפיים, שמשמעותה שימוש בצלליות מטונות מט שהוא צבע הקרוב ביותר לגוון הצבע הטבעי ג’רזי קלוב אמריקה של עור העפעף שלך. מספיק מכה אחת של זה עם מברשת מוליך. לאחר מכן אתה צריך להשתמש בגוון אחד כהה יותר לצבע שטיפת העפעפיים, אך בגוונים ניטרליים- ניתן להשתמש מדי פעם באפרסק או ורוד מאוד.
קו את העיניים בעיפרון קאג’ל. מה שאתה עושה זה לשרוף את קווי הדמעות הפנימיים של העיניים עם ג’רזי נבחרת אנגליה בכדורגל נקודות ועם מברשת זוויתית, להכתים את נקודות הקאג’ל כדי ליצור מראה בטנה טבעי. זה עוזר לעיניים להראות גדולות ומוארות, וגם טבעיות מאוד.
לשפתיים
תקן את השפתיים בעזרת אוניית שפתיים אפרסק ואז המשך להחיל שפתון עירום בתוך רירית השפתיים. סוף עם שפתון למגע מבריק על השפתיים.
אנו מקווים כי עצות האיפור היומיומיות הללו באמצעות חמשת תיקי איפור חשובות חיוניות יועילו. עכשיו קדימה תבנה, ואל תדאג- אף אחד לא יוכל לומר לך איפור!
מקור תמונות: Pinterest.com

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *