המותגים הטובים ביותר לקים, כמו גם מדוע

הידעת, לק נהדר יכול לעשות או לשבור את המראה שלך? זה האביזר המוחלט שכל אופנהיסטית חייבת לטלטל לק נהדר. אז מה זה שהופך לק לק מעלה או רע? יש לנו את הפרטים בשבילך!
לקים הטובים ביותר כמו גם מותגים
סידרנו כמה ממותגי הלקים הטובים ביותר עבורך. אתה יכול ליצור את האפשרות שלך עכשיו.

לכה של ציפורניים אופי: לק לאורך זמן רב
כשאתה רוצה שהלק שלך יימשך, OPI הוא מה שאתה צריך ללכת עליו. במשך שנים סקרו סטטיסטיקאים בשוק מותגים שונים כמו גם בסופו של דבר סיפקו את החלטתם כמו גם את האלופה שלהם – OPI. אנשי מקצוע הצהירו כי לק OPI, אם משתמשים בשיטה הנכונה יכול להימשך לפחות שבוע! נבדקו יותר מ -200 גוונים, כמו גם לחשוכים היו אפילו צלילים כמו גם הקלים יותר לא הותירו אחריהם פסים! אז גבירותיי, זה יכול להיות קצת יקר עם זאת, זהו אחד המותגים הגדולים של לק שאתה יכול להחזיק.
מקור: MadisonCollege
זוהי נוסחה אחת נפלאה יותר כמו גם אחת מהלקות הטובות ביותר של ג’ל שתוכלו לגלות ג’רזי יוקוהמה מרינוס בשוק. פני השטח מושלמים כמו גם מבחינת קיימא, הוא השאיר את OPI מאחור. אתה יכול לקבל ציפורניים מדהימות לשבבים במשך 14 ימים מפוארים!
מקור: Blogspot.comTOM פורד: לטובת הגוונים הטובים ביותר אי פעם
כן, הוא מעצב שהבגדים שלו הוצאות פצצה, עם זאת, למרבה המזל כשמדובר בלכה בציפורניים שלו, הם ממש מתומחרים בהגינות. לק המעצב מוצע עם מספר רב של צבעים משמעותיים החל מפוקסיה ועד אלמוגים. מה הכי טוב – פני השטח כמו גם זוהר מדהים!

מקור: Blogspot.com [SC: בינוני]
NARS: הכי מפואר מכולם!
אם אתה רוצה שהציפורניים שלך יהיו מאובטחות מקרני השמש הקשות, אתה בהחלט צריך לבחור NARS. אחד הלקים הטובים ביותר, הוא לא רק מבטיח לך ביטחון מקרני השמש המזיקות, אולם גם אבטחת ה- UV נמנעת גם מהציפורניים שלך מפני צבע או צבעך מהדהייה. כמו כן זה נמשך די ארוך כמו גם הברק, אוי אוי, הכתר הזה נלקח על ידי NARS ללא כל סוג של ספקות! בין אם זה מוחלט, או מבריק או מנצנץ, פולנית NARS היא המותג הבלתי מעורער לברק.

מקור: WordPress.comdeborah Lippmann לק: ג’רזי קורינתיאנס עבור האסתטיקה הטובה ביותר
כשמדובר בגודל הנקי הנכון, העקביות הנכונה כמו גם עיצוב הבקבוקים, דבורה לוקחת את העוגה. אנשים כמו גם תוצאות הסקר קובעות שמדובר באחד מלקות הציפורניים המתוכננים ביותר, אולם החיסרון היחיד הוא שהם מעט יקרים. זה מה שלא הפך את זה ג’רזי נבחרת סנגל בכדורגל לפופולרי, אולם עבור מי שמשתמש בזה, הם באמת מתחייבים לבקבוק הביט הזה.
מקור: thefemininefiles.comrgb: למי שאוהב את הסביבה
RGB הוא אחד ממותגי הלק ללא סיכון המציעים לך חוויה מיוחדת ללא כימיקלים. אפילו ללא החשודים הרגילים כמו גם כימיקלים שנמצאים כמעט בכל סוג של לק, זה מבטיח 10 ימים של ללא שבב אושר! מה שכן- הוא זמין ב 32 גוונים מפתה!

[קרא גם: כימיקלים במוצרי יופי]
מקור: Blogspot.com Perfect Formula: זה שמקבל 10/10
האם לא היית רוצה לכה בציפורניים שיכולה לשמש חלק כחמאה, יכולה להימשך לגילאים כמו גם לספק לך את הזיגוג הכי מבוקש כמו גם אחרונה, אולם לא פחות מהפכים הופכים את הציפורניים שלך לבריאות? מעיל הג’ל הוורוד של פורמולה מושלמת הוא לק כזה שסופק ציון עשרה מושלם, בדיוק מהסיבות הנפלאות שצוינו לעיל!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *