סלבס מסך יופי בהקרנה זו של בוליווד

ארבעה סרטים קצרים בבימויו של ארבעה במאים מכובדים שונים, Anurag Kashyap, Dibakar Banerjee, Karan Johar, כמו גם Zoya Akhtar, מפולחים יחד כסרט אנתולוגיה אחד הוא סיפורי תאווה. עם קיארה אדוואני, ראדהיקה אפטה, בהומי פדנקר, מנישה קויראלה, נהא דופיה בתפקידים הנשיים המובילים, הסרט תפס את כל העניין שהוא צריך. בהתחשב בכך שזכויות ההפצה העולמיות הושגו על ידי נטפליקס, היא גם משוחררת בפלטפורמה העולמית וחושפת את המיניות ההודית המודחקת.

מרתק ככל שגילינו את הרעיון של הסרט, מעניין באותה מידה, מבדר היה ההקרנה. ההקרנה של סיפורי תאווה מלאים בכוכבים מכל הקבועים, היה אירוע שהחזיק את הפפראצי שלנו על רגליהם.

סלבס בוליווד בהקרנת תמונות:
תוך שמירה על התחושה שתמונת התנועה מביאה בצד, בואו ונחפור בפרטי האופנה האלגנטיים של הדיוות שקיבלו את הקרנת הסרט-
סופי צ’ודרי:
בחלק העליון של היבול הבסיסי כמו גם במכנסיים שחורים בג’ינס מותרים גבוהים, סופי הלכה להקרנת סיפורי תאווה. ארנק גוצ’י כמו גם ג’יאנוויטו רוסי סיפקו את הסגנון שלה אווירה אלגנטית ועם זאת מוזרה. שפתיים אדומות, עגילי חישוק, כמו גם שיער גלי עיגבו את הסגנון שלה.
מקור: Rediff.comshweta Bachchan:
שווטה באצ’אן ג’רזי לידס יונייטד הלך להקרנת סיפורי תאווה כולם מעוטרים בטי אפור כהה, ג’ינס שחור, כמו גם מגפיים. ארנק בלנסיאגה הוסיף סגנון למראה שלה.

מקור: SocialNews.Xyzgauri Khan:
בחלק העליון השחור הבסיסי עם ג’ינס אורך קרסול רזה בצורתו, כמו גם מחזיק את לואי ויטון הובו האקסטרווגנטי שלה, גאורי חאן הלך להקרנת סיפורי התאווה. עקבים עירומים, תסרוקת סחופה בצד עיגבה את הסגנון שלה.
מקור: ג’רזי מונפלייה Newkerala.com קיארה אדוואני:
קיארה בחרה לעבור את שעת הקיץ כמו גם בסגנון מסיבות להקרנת סיפורי תאווה בחולצת טי צולעת כמו גם מכנסיים תואמים לאמצעי ביניים. הלבוש הזוהר עם דפוס נגד התאמה שימש גם אופנת קיץ וגם את ז’אנר החגיגה, אתה לא מסכים? שמירה על האביזרים שלה פשוטים, הנעלה מתכתית כמו גם עם שיער גלי, היא הייתה מחזה די.

מקור: Bollywood.comSoha Ali Khan:
האמא החדשה, סוהא עלי חאן, איבדה אודלי משקל מפרסמים הריון כמו גם שהיא מופיעה בבירור בסרבל הוורוד בצל אחד כתפיים על ג’רזי ריבר פלייט ידי מיסי ושות ‘עם עגילים צבעוניים בצבע טורקיז כמו גם משאבות עירום, היא סגרה את הסגנון שלה עם פאנאש.
[SC: בינוני]

מקור: rediff.comneha dhupia:
בשמלת קיץ פרחונית כחולה על ידי Payal Pratap, ועליה מעיל סינג פראטאפ אדום פריך, נדהה דהופיה העניקה את ההקרנה של סיפורי התאווה. היא הוספת עקבי רצועת קרסול עירום, כמו גם עם התסרוקת המעורערת באמצע המחלקה, היא הייתה נהדרת. כמו הצילום של האדום, מה איתך?
מקור: ndtv.combhumi pednekar:
זעם האופנה בקיץ, פסים, התחבקו על ידי Bhumi Pednekar בהקרנת סיפורי התאווה. עושה מפרידה בין סגנון על ידי ארון אוצר, כמו גם הוספת נגיעה של ניגודיות עם משאבות הווינצ’יו רוברטנה הצהובות שלה, היא התנדנדה בסגנון מסוגנן מסוגנן. כמו תיק הקלע קיטשי שהוסיף פן מוזר למראה שלה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *